Om mig

Eftersom jag lovat, antagligen utan att någon varken lyssnat eller brytt (vad nu det är för ord) öronen av sig, kommer här nu en blogg om mitt nya liv i staden Göteborg!

söndag 7 mars 2010

Vi fortsätter på djurtemat

Min grannar i lägenheten ovanför är elefanter, minst! Inte konstigt att man aldrig ser dem när de inte lär komma ut genom våra underdimensionerade dörrar.

Undrar vem som matar dem, mockar elefantbajs, anordnar gyttjebad eller gör annat elefanter tycker om?

Jag känner mig som tant Palm i Kastrullresan (ni vet, grannen som hela tiden klagar på att familjen Pip-Larsson väsnas för mycket. Det var min favoritfilm som liten) men efter AEGO-bal och sen (eller tidig, det beror på hur man ser det) hemkomst vid åtta-tiden vill jag bara sova ifred!

Snark, snark, snark, jag ska snarka så högt att elefanterna inte står ut och bestämmer sig för att flytta till ett lugnare område...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar