Om mig

Eftersom jag lovat, antagligen utan att någon varken lyssnat eller brytt (vad nu det är för ord) öronen av sig, kommer här nu en blogg om mitt nya liv i staden Göteborg!

måndag 1 mars 2010

Dubious?

Nej, egentligen inte, men på Fredag blir det Fibes oh Fibes och uppladdningen är igång.

Ytterligare en skidresa är avverkad, imorgon kommer Mikki, Anna är hemma, i kylen väntar en avokado och jag har lyckats förtränga allt vad skola heter. Livet är förunderligt bra med andra ord!

Djupare reflektioner och utlåtande över världens oordning uteblir i detta inlägg, idag är jag alldeles för ytlig... Kom till och med på mig själv med att girigt läsa skvallertidningarnas rubriker när mjölk skulle inhandlas tidigare i eftermiddag. Något som kan jämföras med vårkänslor rusar i min kropp och gör att jag knappt kan sitta still, träning nästa.

Kanske är det Muckelmannens magi som gör mig glad ända ut i fingertopparna! Vill bara dansa och le, finner fruktansvärt mycket glädje i att höra snön rasa från taken och INTE störa mig på bilalarmen som går igång...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar