Om mig

Eftersom jag lovat, antagligen utan att någon varken lyssnat eller brytt (vad nu det är för ord) öronen av sig, kommer här nu en blogg om mitt nya liv i staden Göteborg!

söndag 14 februari 2010

Din mamma är en kapellplats

Fantastisk rolig promotion i form av spexet on ice (jag skulle föreställa AnnaMaria Lenngren), två och en halv timmes uttorkning i bastun, corpssittning samt eftersläpp till Amphioxgasquen gjorde lugnt gårdagen till något värt att minnas. Anlände hem vid sju-tiden på morgonen och kunde tom ta nian eftersom morgontrafiken hade börjat! Dagen som idag är välförtjänt seg men det bjuder vi på, jag och mina egon, som nu slåss om fjärrkontrollen till TV-mojängen. Förresten anlände min gitarr förra helgen med mami och papi så snart, snart, snart, får jag se om det går att lära mig i alla fall en låt...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar